Re: Pixel View PV-BT878P+ (w/FM)-pomocy !

Autor: Zurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 20:49:23 MET DST

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Jakub Ziobro naskrobał(-a):

> Masz pewnie stare sterowniki. Jak sobie nie poradzisz to wal na
> priva - o kartach PixelView wiem prawie wszystko :-)

Może więc będziesz wiedział jak w sterach z iuLab włączyć fonię NICAM na
PV PTVPro NICAM FM?? Bo próbowałem na różne sposoby, ale nie idzie. Z
kolei oryginalne stery Pixela stwarzają problemy z Suspend to RAM (komp
bardzo często się nie budzi).

Pozdrufka :)

--
Żurek