Omen 1 a XP

Autor: Ku6i (ku6i_at_tlen.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 20:14:58 MET DST

Witam!
Jestem (nie) szcześliwym użytkownikiem modemu pentagram omen. Gdy
kupowałem ten modem był rok 2000 i nie było win xp. na dołączonej
plytce były stery do win 95,98,2000. Pod win 98 i Me wszystko śmigało
aż do momentu zmiany systemu na win xp professional. Sytem nie widzi
modemu, a po podaniu mu sterów od win 2000 modem nie działa. Z tego co
wiem "system nie widzi modemu na porcie COM 4, choć na win 98, me
jest". Na stronie producenta nie ma sterow do xp, tylko pisze zeby
podmienic te z 2000 i bedzie chodziło. Niestety nie chodzi. Rzecz w
tym, ze nie przeprowadzałem tych prób osobiści, bo mam 2 znajomych z
ty modemem i oni "eksperymentowali" z XP. Qmpewl napisał do Pentagramu
z wontami, a oni mu napisali, ze modem musi dzialać! Mamy chyba ze 3
wersje sterów do xp zadne nie chca dzialac. Co to moze byc? Help!

+++ Ku6i | ku6i_at_tlen.pl | www.ku6i.prv.pl | GG: #2646270 +++
+++++++++ "Wyszedłemk za jentyk" - Chatka Puchatka +++++++++