Re: LiteOn vs LG

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 19:10:03 MET DST

Cage wrote:
> Qrde, mam juz kociol w glowie... wszedzie slysze: LG dobre, LG
> najlepsze... No a jak patrze na testy... porownojac korekcje bledow
> (sprawa dla mnie dosc istotna) w LG a LiteOn to LG wyraznie zostaje w
> tyle. Kopiowanie zabezpieczonych plyt... LG zostaje w tyle. To do
> jasnej... ekhm... Czemu LG niby jest lepsze? Mowie o modelach
> 48x24x48 lub 52x24x52, tak czy siak tych nowych :). Poradzcie mi co
> wybrac bo po przewertowaniu cdrinfo wybor padl na liteon'a ale...
> wszedzie slysze ze lepsze LG... to moze sie w koncu dowiem w czym
> lepsze? Bo jak na razie to widze ze jest gorsze.

nie wiem gdzie tak wszedzie mowia ze LG lepsze, ale proponuje poczytac gupe
dyskusyjna cdrinfo.cdr na serwerze news.cdrinfo.pl (tam czesto padaja takie
pytania)
 IMO bierz liteona, teraz znowu stanialy i BOX 48/24/48 w hurtowni kosztuje
201 PLN brutto :-)
a X52 202 netto (2 lata gwarancji)

pzdr.
trzmiel