Re: ASUS P2BF Putanko

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 18:49:30 MET DST

Witam, aktualnie posiadam dokladnie taka sama plytke i mozesz tam wsadzic
procek max do 1200MHz (tak wynika z instrukcji). Ja wlasnie wymienilem
mojego leciwego PII400 na Celerona 1000_at_1120 i wszystkla pieknie dziala na
przejsciowce FCPGA za 30 PLN. PIII 1Ghz pojdzie bez problemu (wiem, bo
sprawdzalem). Celeronek jak widac tez pojdzie ale tylko Coppermine. Wiec
uwazaj jak bedziesz kupowal zebys nie kupil Taulatina czy jak to sie pisze,
bo ta plytka go nie obsluzy