Re: Enlight 410202

Autor: Robert Polkowski (rob_plk_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 17:43:53 MET DST

pzi wrote:

> pewnie jakas podroba, bo na stronie enlighta nie ma takiej obudowy
> (korzystalem z searcha)

Jest, jest, szukaj modelu EN-A4102. Wg. zdjec to wlasnie jest to.
Zasilacza, patrzac po zdjeciach, nie ma tak wygladajacego jak moj.
Juz go otwieralem i wyglada, ze oryginal. Ciezki ale ciezar
"generuje" jakis trafo-dlawik dziwnie podlaczony w okolicy
kondesatorow na wejsciu (dokladniej sie nie przygladalem).
Ogolnie zasilacz przeznaczony dla kompow biurowych :)
Zrobilem fotki etykiety i srodka:
http://217.97.88.128/~zasilacz

--
Robert Polkowski rob_plk_at_wp.pl