Re: troszke OT - krzesla do komputera

Autor: bucz (firepunch_at_go2-------zabezpieczenia-------.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 16:40:47 MET DST

Użytkownik at napisał:
> Witam!
>
> JEst jakas dobra strona w necie z bogata oferta krzeselek ?
> Nie, nie chce kupowac via siec, ale zobaczyc ceny, modele
> No, chyba ze byscie jakis polecili...

e tam...
ja kupilem na gieldzie samochodowej przedni fotel od nissana, zalozylem
na stara pufe i siedzi sie lepiej jak na tronie: fullwypas - regulacja
oparcia , wysuniecia , na zakretach nie wypadniesz z siodla , calkiem
przyjemnie sie spi jak nie masz sily dojsc do luzka : (tylko jedna
dzwignia i spanko), no i cena 50 zyla

jedna wada - niezbyt estetycznie sie komponuje , ale u mnie na tle
reszty pokoju nie robi znacznej roznicy