Re: Radeon 9100 i podnoszenie FSB

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 14:14:20 MET DST

| No dokładnie: a7v8x bez "deluxe" w nazwie.
| Nie pamiętam wersji biosa.

ok, juz jest zamieszanie

pan Loret ma a7n8x - czyli nforce2 - ma staly zegar PCI i AGP - ty na kt400
nie

| Zasilacz ma 300W.

wazna jest jeszcze marka - wiele jest teraz 'podrobek' ktore w
rzeczywistosci maja nizsza moc

| Poza tym odpalałem tego peceta na zasilaczu 230W i chodził całkiem
| dobrze (wtedy nie kombinowałem z częstotliwościami).

radeony seri 9500 i wyzsze nie lubia wysokiego taktowania agp - starsze
powinny wytrzymywac...

jeszcze sprawdz jak masz ustawiony dzielnik agp - powinno cos takiego byc -
albo powinien sie przestawiac automatycznie (przy FSB166) kt400 obsluguje
FSB333 - wiec i wtedy plyta powinna miec 66Mhz na agp...

--
sezon na eXpertow uwazam za otwarty! oplaty:
 -- strzal ostrzegawczy -    10 zl --