Czyzby plyta niszczyla mi pamieci ?

Autor: Yankee (pjank_USUN_at_TO_home.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 13:30:49 MET DST

Chodzi o tą samą płytę, o której przed chwilą pisałem w innym
wątku, więc tym bardziej jest ona dla mnie podejrzana.
Dla jasności - jest to VXPro+, ma 2 banki DIMM, 2 SIMM (w tym
jeden wspólny).

Chodzi o to, że jakiś tydzień temu wymieniałem pamięć (DIMM),
bo serwer się dziwnie zachowywał i okazało się (memtest86), że
to właśnie jedna kość pamięci szwankuje.
Włożyłem na jej miejsce inną i sprawdziłem (znowu memtest - co
prawda, nie na długo, bo chyba tylko kilkanaście minut) - było OK.
Przez tydzień komp działał bez zarzutu, aż tu nagle nawet wstać
nie chciał. Puściłem MemTest i znowu momentalnie zaczął sypać
błędami (praktycznie każdą kolejną komórkę źle odczytywał!).

Aż się teraz boję wkładać w ten slot następną kość i na razie
pracuję na pozostałych (jest tam jeszcze jeden DIMM i 2 SIMMy
w 3. banku) :(

Co o tym myślicie ? Czy to możliwe, że płyta mi psuje pamięci?

pozdr. Yankee