Re: troszke OT - krzesla do komputera

Autor: at (atticker_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 12:51:09 MET DST

Użytkownik "pieczara" <pieczara_at_space.pl> napisał w wiadomości

> Witaj. Z krzeslem jest taki rpoblem ze to wszystko kwestia kasy. Ja
kupilem
> model "Gracja" w office depot.,dalem jakies 450 zl teraz chyba stoi ok
400.
> Solidne wykonanie. baaaaaardzo wygodny!

ale mowisz o linii foteli dyrektorskich ? bo tam sa 2 typy, ktore maja w
nazwie Gracja
Chodzi o te na kolkach ?

Kurcze, ale wydaje mi sie strasznie drogo, bo za ~500 mozna dostac skorke
(skaja?), drewniane raczki, odchylany do tylu, a w tym widze ze raczej
zadnej regulacji nie ma ?

Moze zapytam inaczej ? Bo jesli sie siedzi godzinek dziennie, to oczywiste
ze jest super.
Ale ile ty siedzisz i twoerdzisz, ze wygodny ?

U mnie bedzie "siedziany" ok 6-14 godzin dziennie przez wszystkich
domownikow