Re: LCD 15" vs CRT 17"

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 11:31:51 MET DST

Użytkownik wrote:
> Szanowni Grupowicze,
>
> Składam dobrze wypasiony komputer, którego uzutkownikiem będzie
> 10-cio letni chłopak - nie muszę dodawać, że komp będzie służył
> głównie do gier.
>
> Proszę o poradę w kwestii kupna monitora.
> Do wyboru są dwie opcje:
> Pierwsza to flatron 17", druga to 15" LCD (za około 1.500 zł).
>
> Pytanie: czy LCD poradzi sobie z dynamicznymi grami ?.

sam kiedys zadawalem sobie to pytanie, ale wiedzialem ze sie nie przekonam
jak nie zobacze. myslalem ze problemem bedzie rowniez jasnosc LCD a nie
tylko smuzenie. Kupilem 2 sztuki LCD znajmomym i oba testowalem u siebie.
Byl to LG 1511S i nie mam do niego zadnych zastrzezen jesli chodzi o gry i
normalna prace biurowa. Smuzenie przy 25 ms jest niezauwazalne, a jasnosc
tez OK. Gralem w Splinter Cella gdzie jest wyjatkowo ciemno i gralo sie
naprawde OK. W UT2003 tez jest podobnie, smuzenia nie zaobserwowalem (moj
kolega z ktorym gram w UT tez nie mial sie do czego przyczepic) Testowalem
tez LCD LG 17 cali (producent podaje ze ma 16 ms czas reakcji matrycy) i tez
wszystko bylo bez zarzutu. Za LG 1511S zaplacilem 1300 PLN brutto.
looknij na www.lge.pl

pzdr.
trzmiel