Problem z AGP ?? (Ponownie)

Autor: KS (kastal_at_alpha.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 10:33:18 MET DST

Cześć grupowicze.

Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu przyczyny błędnego zachowania systemu.
1. Na czystym dysku instaluję XP. (próba na NTSF i na FAT32)
2. Następnie instaluję sterowniki (próba na VIA SERVICE PACK 4.43v i VIA
SERVICE PACK 4.45v) do płyty ( płyta GA-7VA).
3. Następnie instaluję sterowniki (próba na wxp-w2k-radeon-7-83-030120a.exe
i na jeszcze innej wersji ale numeru nie spisałem) do karty graficznej
(Radeon 9500).
4. Instaluję 3DMark2001. Uruchamiam 3Dmark2001. Uruchamiam testy. Działa
pierwszy test, ale na drugim lub czwartym (z high detal) następuje
zawieszenie systemu (stopklatka). Nie pomagają 3 klawisze. Tylko reset.
5. Zauważyłem że po zdeinstalowaniu sterowników do AGP testy działały
poprawnie. 17 testów.

Czy przyczyna tkwi w AGP czy może w karcie?
Pamięć operacyjna raczej powinna być dobra (KINGSTON 512 MB C2 w dwóch
kościach).
Sprzęt na gwarancji (ma około 2 miesięcy), może oddać do serwisu.

Pytanie, czy jest o co walczyć? Chyba tak. W programie testującym NORTON
SYSTEM WORKS w testach 3D udało mi się przetestować grafikę z
zainstalowanymi sterownikami do AGP i bez sterowników (o dziwo nic złego się
nie działo, ale to chyba wina skromnej animacji z kilkoma kulkami).Z
zainstalowanymi sterownikami AGP uzyskałem następujące
przyspieszenia (test 3D podaje 5 wyników): 6,78% 9,97% 25% 11% 11% co
daje średnią wartość 12,75 %.

Pozdrowienia,
Krzysiek S.