Re: Komputer grafika 2D

Autor: wbe (w_borzestowski_at_no-spam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 09:32:39 MET DST

Rafał Bartoszak wrote:

> No, to teraz mogę odpisać :)

Cieszę się :-)

> Jaki budżet ??

Budżet nie wiem, bo mam się zorientować w cenach, ale raczej dobre i tanie.
Odpada rozwiązanie Lasera - 1 procek, bo facet już ma jakieś rozwiązanie na
2 procesorach bodajże jeszcze P200 i jest do tej pory zadowolony i uparł
się na dwa. A prace są duże, bo to drukarnia.
I jeszcze jedno, gdzie to można kupić? Póki co obejrzałem kilka sklepów
internetowych, ale wszedzie tylko Atlonki XP i płyty 1 prockowe.
Na Infosystemie rozdawali ulotki o komputerach graficznych, ale jak zobaczył
ceny ok 20 000 to się przeraził. Nie jestem w temacie za bardzo płyt
dwuprocesorowych, ale po wstępnym założeniu googli 5 000 powinno wystarczyć
na 2 procki Athlon MP i płytę?

--
pozdrawiam,
Wojtek Borzestowski