Re: Komputer grafika 2D

Autor: [> MAK <] (NOSPAM_mk_at_popnet.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 09:07:21 MET DST

> Do 2d nie potrzeba super procesorów. Spoko ci wystarczy
jeden athlon 2000+
> tylko pamieci jak najwiecej. Do wiekszosci zastosowan
starczy 512 mb. Nie
> wiem jakie wielkosci sa twoich prac.

A zdarzyło Ci się obrabiać coś do druku??
Może jakieś zdjęcie A3 300dpi? I zastosować parę filtrów,
albo pokombinować kilka warstw?? Szybko przekonasz się, że
pamięci masz dosyć, ale bardzo brakuje Ci szybszego proca bo
masz za dużo czasu na łykanie kawy i patrzenie w okno....
----------------------
Najlepiej kupić jakąś płytę pod 2 Xeony - jak na to stać
zapytującego.
Ostatnio widziałem P3 Xeona z 2 MB achu 900 MHz za jedyne 20
000 zł.
Ale są oczywiście zwykłe Xeony za ok 1500 zł + płyta ok tyle
samo.
Nie tak drogo jak by się mogło wydaać, a chodzi pewnie
ładnie.

--
[> MAK <]