Re: epox 8rda + beep

Autor: Lukasz (moose4_at_wp.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 09:33:01 MET DST

> Jest coś takiego jak "POST beep in loudspeakers" - wyłącz i gotowe :)

tak, ale mnie nie interesuje beep podczas POSTu, tylko podczas dzialania
Win;) tamta opcje mialem oczywiscie wylaczona w biosie i niczego to nie
zmienialo;)
BTW. juz znalazlem rozwiazanie - mialem w win schemat dzwiekowy jako "brak
dzwiekow" i w zwiazku z tym "dzwiek domyslny" byl w takim ukladzie owym
"beepnieciem" jednoczesnie z pc speakera i glosnikow - wystarczylo podstawic
jako dzwiek domyslny "pusty" plik *.wav - moze nieco pokretna droga ale
dziala;))

> BTW, czemu "póki co zmuszony"? Szczerze powiem, że z tej wbudowanej karty
> jestem nawet zadowolony :)

na pewno mowimy o _tej_samej_ plycie?;) w 8rda+ jest mostek poludniowy MCP-T
z dzwiekiem nvidia 6ch, ktory faktycznie brzmi nawet-nawet, natomiast w 8rda
ktora posiadam jest uklad MCP z 2kanalowym dzwiekiem Realtek'a, ktorego
jakosc pozostawia IMHO baaardzo wiele do zyczenia;)

> Pozdrawiam,

ja rowniez i dzieki za pomoc;)