plyta glowna : Gigabyte GA-SQ800 Ultra - opinie

Autor: bk (bartosz_k_at_pf.pl)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 08:30:11 MET DST

zastanawiam się nad kupnem plyty glównej pod pIV - mój wybór na razie wypada
na płytę:
Gigabyte GA-SQ800 Ultra - przemawia za nią AGPx8 możliwość zamontowania Dual
Ramu
DDR 400, pojemność do 4G no i chyba najbogatsze wyposażenie za tą cenę ...
( w komputroniku za 641zł).
Nie jestem pewien czy właśnie ta płytę wybiorę dlatego pytam o opinie na
temat tej płyty ewentualnie o polecenie jakiejś innej w podobnej cenie.

PS.Komputer przeważnie będzie wykorzystywany do celów obróbki graficznej
(skanowanie i obróbka zdjęć) w chwilach wolnych do gier - jednak niezbyt
wymagających dobrej grafiki - bo jestem fanem gier strategicznych i raczej
najnowsze dzieła 3D nie bardzo mnie już pociągają ...

PS2.Nie jestem przekonany czy chipset SISa nie będzie zawodny przy
niektórych programach, czy też konfiguracjach systemu - przecież praktycznie
wszystkie programy a także i hardware jest wzorowane właśnie na INTELU ...
proszę o ewentualne sugestie :)