Re: ASRock K7S8X?

Autor: -=:alkos:=- (NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net)
Data: Tue 15 Apr 2003 - 00:03:51 MET DST

 a stery dźwiękówki czemu niby niedopracowane??? żadnych
| mankamentów nie dostrzegam... dodam że jest to naprawdę świetna
| wielokanałowa dźwiękowka z eaxem... Polecam!!!

mam z nimi problem (do obejścia, bo eaxa używam 3 h w tygodniu, a zestaw
grający mam stereo): czasami wyskakuje mi bsod IRQ DRIVER LESS OR NOT EQUAL
(albo jakoś tak) z podpisem cmuda.sys. Poza tym często miewam paskudne
trzaski przy sopranach przy słuchaniu mp3 (przeładowanie winampa pomaga).
Może to wina sprzętu? Walnąłem taki post z 1,5 tygodnia temu, ale odzew
null.

PZDR PZPR
-=:alkos:=-