Re: Asus vs. Epox

Autor: Maxii (maxi77_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 20:48:15 MET DST

> wlasnie - mam dylemat ktory sie przedstawia nastepujaca: Asus A7N8X Deluxe
> czy Epox 8RDA+. Artykul na tomshardware nie pomogl. Ma ktos doswiadczenie
> tymi plytami? Przwdopodobnie bedzie to XP 2000+. Komputer ma sluzyc do
pracy
> i czasami ogladania filmow.
> dzieki za ewentualne komentarze,
> /pk

Czesc
Napisze tak mialem do czynienia z ASUSAMI z EPOXAMI i z ABITAMI i polecilbym
Ci z czystym sumieniem Epoxa 8RDA+ sam mam takiego od niecalych dwoch
tygodni i jestem zadowolony.Tanszy a przy tym oferujacy super wydajnosc
sabilnosc no i przyszle podkrecanie.
Co do marki Asus to mam wrazenie tyle, ze marka dobra, ale droga i nie chce
placic jakies 70 tylko za to, ze to samo tylko ze drozsze.
Polecam Ci Epoxa do pracy bardzo dobry CAD,3D STUDIO oraz do zastosowan
czysto domowych gry,filmy,itp.
Pomysl logicznie po co kupowac cos co jest podobne i placic za to
wiele....sam sie wiele razy tak nabieralem, ale na szczescie wyroslem z tego
i nie kupuje czegos czego potem nie wykorzystam!!!!Kup dobra i sprawdzona
plyte za mniejsze pieniadze i jeszcze cos Ci zostanie w kieszeni wsadz tam
procek i zobacz jak to pieknie chula....Jesli natomiast masz full kasy i nie
przejmujesz sie niczym to kup dla swietego spokoju Asusa. Zobaczysz, ze po
pewnym czasie nie bedziesz korzystal ze wszystkich funkcji jakie on
oferuje....zawsze tak jest, ze jak wybieramy plyte glowna do komputera to na
poczatku sugerujemy sie wieloma czynnikami jak wyposazona jest....a potem
.... tak jest w moim przypadku wiec ... wziolem to co bardziej oplaca sie i
jest lepszym rozwiazaniem ekonomicznym a jest nia plyta Epox 8RDA+ choc i
tak nie taka tania bo kosztowala mnie 530zl a w niektorych sklepach byla po
560zl.
Pozdrawiam,
Maxii