Re: Program antywirusowy za free

Autor: Shield (sgra_at_spam.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 19:50:13 MET DST

> Dobry, ale nie jest już całkowicie darmowy :(
>
> "AVG 6.0 Free Edition offer is valid for all single home and
> non-commercial end users Worldwide."

Hmm, mi zalezalo glownie na "commercial use". Jak ja sie rejestrowalem, to
byla free zarowno dla home jak i corporate users. Myslicie, ze w tym
przypadku prawo nie dziala wstecz i moge dalej go uzywac? W zasadzie
zgadzalem sie na licencje przy rejestracji (gdy byl free dla wszystkich),
zadnego info od nich nie dostalem, a przeciez nie mam obowiazku ciagle
dokladnie czytac stronki...

Pzdr.
Shield.