Unknown Flash Type po aktualizacji BIOSu

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 19:42:59 MET DST

Aktualizowałem dwuletni, oryginalny BIOS 3.2 do najnowszej wersji 3.7 na
płycie ECS K7VZa.
BIOS oryginalny ze strony ECSa.
Upgrade przeszedł bez błędów, komputer działa poprawnie (i czeka gotowy na
zakup Athlona XP).

Dopiero wczoraj, sprawdzając przerwanie, zobaczyłem komunikat Unknown Flash
Type przy starcie systemu.
Normalnie LILO wyskakuje zbyt szybko, by go dostrzec.

Co jest przyczyną "Unknown..."?

P.s.
Ten sam komunikat mam na starym Pentium 133, ale przy tamtym
"overclockerskim" BIOSem przystosowanym do dysków 32 GB nie przejmowałem
się,
że Unknown Flash Type.

--
Janusz - Vahanara