Odp: LCD - kąt widzenia.

Autor: Paweł (bez.fm_at_poczta.fm)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 16:50:27 MET DST

Użytkownik Tomek <poczta_at_hot.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7ehne$e2s$1_at_nemesis.news.tpi.pl...

> "Paweł" <bez.fm_at_poczta.fm> wrote in message
> pion
> co
> bo
> >

> gdzie widziales tą gwiazdke bez opisu?
>
> na stronie producenta. www.belinea.pl
Heh wlazłem ejszcze raz i chyba zajarzyłem o co to chodzi=- tą kwiazdką
oznaczyli po prostu "stopnie" Troche mnie to zmyliło
 Ale nie zminia sensu pytania czy warto polecieć na wiekszy kont
czy te 80* u LG wystarczy.