Re: wentylator do Athlona XP1700+

Autor: .::galon::. (galoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 16:07:40 MET DST

Użytkownik Michal Bien napisał:

> A moze jeszcze Titan D5TB/4TC - taki _caly_ srebrny z wbdowanym
> termistorem. Kosztuje cale 46 zl i jak nie bawisz sie w bardzo wysokie
> przetaktowania spisuje sie bardzo dobrze. Przy malym obciazeniu CPU+VCool
> jest praktycznie nieslyszalny.

> Na wspomnianym Titanie na AXP1700+@2000+ mam ~29 stopni bez obcazenia
> i 48 stopni przy maksymalnym obciazeniu RC5 po kilkunastu godzinach
> liczenia [rdzen T-bred JUCB 0251 przestawiony pomimo overclockingu
> z 1,6V na 1,5V]
> IMHO RC5 jest najlepszym sposoben na zbadanie wydajnosci chlodzenia
> [...]
A powiedzcie mi, co u mnie jest nie tak: moj Athlon 1700XP+ chlodzony
jest Titanem (numerku nie pamietam, ale radiator rozszerza sie ku gorze,
a tam pracuje wentylator tej wielkosci, co w zasilaczu, przy
2800obr/min). Uzywam CPUIdle, podczas normalnej pracy mam 43 stopnie,
podczas grania 52 stopnie. Napiecie ustawilem na 1,5V - chociaz powinno
byc wyzsze, ale chodzi stabilnie; pasta silkonowa posmarowalem.

Wiec co jest nie tak??

Galon