Re: AMD BOX - wentylator

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 15:41:25 MET DST

Użytkownik "Marcin I." <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm> napisał w wiadomoœci

> Jakie sa wymiary tego pojemnika z woda?
> Sa moze gdzies zdjecia ale "na zywo " tych chlodzen w sieci?
> Jestem zainteresowany WC ale nigdzie nie ma w sumie dobrych zdjec tylko
> takie reklamowe...

Ale to wyglada tak samo. Powiem inaczej: to zastepuje zwykly wentylator, ale
za to jest nieslyszalne. Wentylator nawet na 1000 obrotow jest slyszalny.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,