Re: PILNE: problem z Radeon9100

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 15:33:37 MET DST

Dnia Mon, 14 Apr 2003 12:13:40 +0100, Maciej Loret napisał(a):
>Ja przeszedlem na Win2000 i wszelkie problemy zniknely.

A co miałeś wcześniej?

>U mnie z kolei sterownik z CD instaluje sie na 60Hz i musze recznie zmienic
>na 1024/768/85.

Chodzi o co innego:
Klikam w właściwości wyświetlania->zaawansowane->monitor
Wybieram odświeżanie 100Hz.
Wszystko niby OK, pokazuje że jest 100, ale... nadal na monitor idzie 85Hz
(błee nie da się przy tym pracować). Ale ten "fix" pozwala już na normalne
ustawienie częstotliwości, dzięki czemu mogłem wywalić niepotrzebnego
powerstripa :)

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki