Ontrack - Error1

Autor: agevinu (agevinu_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 14:22:37 MET DST

Witam,
Szukałem w archiwum ale nie znalazłem rozwiązania mojego problemu.

Mam dysk Seagate 40 GB jako drugi (oprócz niego mam 2 GB z windowsem) lecz
moj komputer widział z niego tylko 8 GB, dlatego zainstalowany miałem
program Discwizard Seagate (czy jakoś tak).
Ostatnio podłączałem na chwilę dodatkowo mały dysk i zapomniałem tam zmienić
jumperów na slave...

Nie wiem czy to dlatego w każdym razie po odłączeniu dodatkowego dysku
komputer pokazuje błąd: "Error 1 loading OS. costam cośtam...
i do wyboru 4 opcje - niepamiętam dokładnie w każdym razie jest coś o
zaawansowanych opcjach Ontrack oraz coś o odpaleniu z dyskietki systemu..."
Komputer się wtedy wiesza i nic poza brutlanym wyłączeniem nie da sie
zrobić.

Natomiast gdy odpalam komputer z odłączonym tym duzym dyskiem to windows
normalnie się urochamia bez zadnych problemów.

- Win 98
- procesor pentium chyba 122 MHz
- HDD: 1. 2 GB; 2. 40 GB

Czy ktos ma jakiś pomysł co zrobic???
Jeśli są potrzebne jeszcze jakies dane dotyczace komputera to chętnie podam.

Z góry dziękuje za pomoc
agevinu