monitor 19" NEC

Autor: water (water_at_vnet.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 14:16:02 MET DST

CZeść.

Prawie kupiłem monitor NEC FE 991SB i mam dylemat: obraz jest jakiś taki
szary i bez wyrazistości, jakby zmiał kontrast ustawiony na 50%. Im więcej
powierzchni jest ciemne, tym bardziej pozostała biel jest biała. Nie jest
wrażenie subiektywne!. Monitor jest na 100% nowy, ale nie wiem, czy nie ma wady fabrycznej. Piszę, że
prawie go kupiłem, bo mogę go wymienić na inny egzemplarz, ale ten sam
model. Sprawa jest pilna - do wieczora muszę dać odpowiedź czy go biorę
(najpóźniej do rana).

Stąd prośba: jak ktoś ma doświadczenia z monitorami 19", to plis,
powiedzcie, czy to normalne, żeby ilość bieli na ekranie tak bardzo
wpływała na jej czystość?

Dzięki z góry.

--
Pozdrawiam