Re: przegrywanie płyt audio

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:22:39 MET DST

Użytkownik "Piotr Fonon" <fonon_at_poczta.onet.pl> napisał

> Twoim zdaniem błąd pozycjonowania głowicy przy zapisie ma się nijak do
> problemu z odczytem?

Korygowanie offsetu o ile mi wiadomo nie ma na to zadnego wplywu, w praktyce
ma to znaczenie tylko jesli chodzi o precyzje odczytu dokladnie od miejsca
"znacznika" poczatku sciezki (czy jak to sie tam fachowo nazywa), oraz
analogicznie zapisu. Nie spotkalem sie z przypadkiem by eliminowalo to
jakiekolwiek inne bledy przy odczycie/zapisie. Choc nie twierdze ze jest to
niemozliwe, az tak w temat nie wnikalem.

pzdr