Re: PILNE: problem z Radeon9100

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 12:18:59 MET DST

Dnia Thu, 10 Apr 2003 12:06:35 +0100, Maciej Loret napisał(a):

>Na pudelku Mint, a CD ze sterownikami Sapphire?

Dokładnie :)
Patrzyłem na zdjęcia saphire'a 9100 na benchmark.ceti.pl i wygląda na to że
faktycznie to jest dokładnie ta karta :-o Dziwne...

>Ja mam taka. Taktowanie 250/230 ,ale z ciekawosci podciagnalem ja na 280/260
>i jeszcze jest rezerwa.

Taktowanie tak jak piszesz, ustawiłem na 250/250 bo w sumie w NFS:HP II
wystarcza.

>P.S. Pisales nizej, ze masz plyte glowna na NForce.
>Czy miales jakies problemy z instalacja sterowniklow do niej? Jaki masz
>system operacyjny?

Pod w2k wszystko działa ślicznie bez zarzutu. Oczywiście musiałem ściągnąć
"Radeon refresh rate fix", bo nawet najnowsze sterowniki od ati mają ten
debilny błąd, że niezależnie od ustawienia maksymalnie puszczają na monitor
85Hz...
Gorzej pod linuxem - na eksperymentalnym kernelu jakoś w miarę chodzi, a
XFree muszę ściągnąć 4.3.0 bo na 4.2.0 ani ani :(

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki
joshua_at_ceti.pl