Re: Całkiem mocny sprzęt składanie pytanko.

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 10:26:39 MET DST

On Sun, 13 Apr 2003 18:09:03 +0200, żuko / Shark von Cygnus wrote:
[...]

> No proszę :) A jakie systemy to potrafiły obsłużyć i wykorzystać?

Jakiś UNIX AT&T/NCR...Bezpośrednio nie bawiłem się tą maszynką...

> Chyba od Pentium Pro, hm? Czy się mylę?

Mylisz się. :) Od Pentium.
Poza tym mechanizmy umożliwiające pracę wieloprocesorową mogą być
wbudowane w procesor, albo w chipset, zatem sądzę, że maszynę
wieloprocesorową możnaby postawić i na 8088, tylko po co ? (jaki soft to
wykorzysta...) ;)
Na skalę masową zaczęto to stosować pod Pentium, bo wtedy mniej więcej
pojawił się Windows NT, który umożliwiał wykorzystanie dwóch procesorów.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!