Re: Zgrywanie z VHS - jaka karta?

Autor: piotr ppp (ppiwo_at_megahertzhehehe.neostrada.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 21:23:35 MET DST

Marcin wrote:
> [...]
wystarczalaby nawet i najzwyklejsza karta telewizyjna , no ale przy takim
sprzecie mozesz miec problem z kompresja. w sumie rozwiazaniem jest
najprostrza karta ze wspomaganiem kompresji. kolo 300 zlotych to chyba
kosztuje. bawilem sie czyms takim z cyfrowa kamera i dawalo rade.

--
wilczyca-blondynka wpadla w sidla, 3 lapy odgryzla i dalej byla w
pulapce.