Trzeszczące głośniki...

Autor: tele (dtele_at_wp.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 20:54:55 MET DST

cześć.
Poskładałem sam sobie kompa i mam problem, a mianowicie:
przy odtwarzaniu czegokolwiek w nagrywarce trzeszczą, świszcą mi głośniki
zwłaszca tylne.( wykorzystuje kartę z pyty). Szwnkuje mi także program
obsługi karty dźwiękowej tj. raz umiem uaktywnić wejścia mikrofonowe oraz
InLine jako wyjścia, a niekiedy nie, pozatym same mi się przestawiają itp.
Podejrzewam że to wina sterowników dołączonych do płyty głównej, ale nie
wiem tego napewno (zwłaszcza odnośnie tych trzasków). Czy ktoś umiałby mi
coś poradzić?
Sprzęt to płyta Asus A7V8X kt400 nagrywarka Lite-on 48x24x48 procesor AMD
XP2200+ HDD BaracudaV 80GB głośniki Creativ'a 4.1 system Win98SE sterowniki
wgrałem z dołączonej płyty

Byłbym wdzięczny za informacje co i skąd pościągać aby wyeliminowć tą
usterkę.
Tele