Szum z SBLiveValue

Autor: DjAvX (nokiamstr_at_WYWALTOtlen.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 20:45:17 MET DST

Witam, mam problem z ww karta, zaraz po zainstalowaniu
sterownikow z glosnikow slychac szum. Szumia tylko glosniki
przednie choc jest ustawione na 4 kanaly - tyl wogole nie gra,
cokolwiek nie wlacze film/muzyka ciagle ten szum. karte
sprawdzalem na innym komputerze i po instalacji sterow wszystko
pieknie chodzi... myslalem ze cos mam z portem na plycie(ASUS
CUSL-2) ale wsadzilem SB128PCI w ten port, zainstalowalem i
dziala! A SBLive nie... ktos pisal ze to moze byc Digital IN ale
wlaczenie czy wylaczenie nic nie daje... po restarcie Szum w
glosnikach sie pojawia zaraz po rozpoczeciu ladowania windowsa...
Czy moze mi ktos pomoc bo juz niemam pociecia jak sobie z tym
poradzic... :((

--
pozdrawiam
DjAvX