Re: malowanie obudowy - czym

Autor: kaktusior (kaktusior_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 19:11:22 MET DST

> Chcialbym sie dowiedziec, czym malowac obudowe, a konkretniej:
> 1. Czesci plastikowe (panel przedni)
> 2. Czesci metalowe (scianki boczne)
>
> domyslam sie, ze najstosowniejsze beda tu lakiery w sprayu. Ale czy koszt
> farby nie przewyzszy kosztu nowej obudowy??? ;D
>
> Pozdrawiam

Hej.
...kuknij na moja stronke to zobaczysz, czy warto :) dalem 120 zeta u
lakiernika+1 spray na poprawki po wierceniu dziur ;)
A tak na powaznie to najlepiej lakierami w spray'u akrylowymi(samochodowe)
Ich bezapelacyjna zaleta jest to, ze nie smierdza, jak olejne.
Puszki sa male, ok. 300 ml, cena rzedu 8 zl za puszke. Przed malowaniem
dobrzeby bylo walnac warstwe podkladowa. No, chyba, ze przejdziesz sie po
lakiernikach samochodowych i sie dogadasz co do ceny.
Nie ma co porownywac, bo pistolet to zawsze pistolet a nie spray.
A co do ogolnych kosztow to raczej porzadne malowanie przekroczy cene(samej)
obudowy, bez zasilacza rzecz jasna.
Rzeby efekt byl porzadny to dobrze jest walnac na obiudowe 3 warstwy
lakieru.
Ogolnie wychodzi jedna warstwa/dzien. dodaj do tego podklad....hmmmm

Pozdrawiam

Duron 1_at_1,1-ECS K7S5a-384 MB RAM DDR 266 Cl2
GF2MX400-TV-SB Live 5.1-40 GB Seagate-CD-RW
LED+FAN Modyfikacion :)) www.kaktusior.republika.pl