Re: mocny pc czy firmowy server????

Autor: mgajda (mgajda_at_satkabel.com.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 18:56:58 MET DST

> Pytanie jest nastepujace czy warto kupowac server hp czy super pc???

Ja ponad rok temu wybralem cos posrodku - zlozylem serwer z czesci
serwerowych Intela:
- plyta glowna dwuprocesorowa Intel STL2
- kontroler RAID Intel SRCU31
Do tego 4 dyski Ultra160 SCSI tworzace macierz poziomu 1+0,
porzadna obudowa serwerowa (ale nie Intela tylko tansza Enlight),
dwa procesory Pentium III 933.

Na tym serwerze pracuje Win2000 Srv + MS SQL2000
i jestem zadowolony.

Analogiczny (a nawet ubozszy) zestaw byl sprzedawany jako "firmowy"
prze niektore firmy o co najmniej 50% drozej, niz mnie to kosztowalo.
(a kosztowalo 11 000 netto, ale jak zrezygnowac z poziomu RAID 1+0
to wystarczy miec dwa dyski i wyjdzie taniej)

M.G.