Geforce 2 MX i AGP

Autor: Pawel (pawcik_at_poznan.multinet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 18:47:15 MET DST

Witam
Posiadam komputer starszego typu Celeron 450 MHz i plyta glowna Totem
Posiada ona zlacze AGP 1x
I w zwiazku z tym mam pytanie: Chcialem sobie kupic jakas karte
graficzna oparta na Geforcie 2 MX. Chodzi mi glownie o wyjscia TV-OUT
zeby mozna bylo ogladac filmy dvd na telewizorze.
Karty te przystosowane sa do zlacz AGP 2x i 4x, i czy na mojej plycie
glownej ze zlaczem AGP1x bedzie ona dzialac bez problemu ???
Czy karty oparte na Geforcie tak jak karty Ati Rage Pro wspomagaja
proces dekodowania filmow dvd ???

Pozdrawiam
Pawel