OPTi Plug-N-Play MPU-401 jakie jest jego zadanie?.

Autor: Maciek (macik02_at_o2.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 18:13:27 MET DST

Witam wszystkich!
Bardzo proszę o pomoc w sprawie urządzenia:
OPTi Plug-N-Play MPU-401
1. Jaką rolę spełnia to urządzenie w komputerze?

2. W moim kompie muszę je mieć wyłączone ponieważ w momencie włączenia tego
urządzenia, komp natychmiast się zawiesza. Po restarcie system uruchamia się
w trybie awaryjnym (mam Win 98), informując o błędzie ochrony (nie wiem
nawet co to takiego). Gdy wyłączę OPTi Plug-N-Play MPU-401, znów wszystko OK
(chyba).
W informacjach o systemie, w oknie przerwania i Konflikty/udostępnienia,
informacja o przerwaniach mówi:
5. Brooktree Fusion/Audio Capture Device
5. Brooktree Fusion/video Capture Device
5. NVIDIA GeForce2 MX/MX 400
5. IRQ Holder for PCI Steering (to urządzenie ma również przerwanie 11.)
5. IRQ Holder for PCI Steering (to urządzenia ma również przerwanie 11.)

Wiem, że na tej stronie jest wielu Speców od kompów, może ktoś łaskawie
pomoże mi rozwiązać problem z tym urządzeniem.

pzdr.

--
Maciek
-człowiek, uczy się przez całe życie...