PILNE, problem sprzetowy [dlugie]

Autor: inve_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 13 Apr 2003 - 17:10:23 MET DST

Witam, wlasciwie to powinienem pisac na grupe zwiazana z winda, ale w moim
przypadku zachodzi podejrzenie ze moze byc uszkodzony takze jakis podzespol
komputera, wiec pisze na p.c.p

otoz posiadam plyte microstara i dolaczony do niej (m.in) program fuzzy logic -
posiada on opcje ktora umozliwia sprawdzenie jak bardzo da sie danego kompa
podkrecic i ile z niego mozna wycisnac.

Po wlaczeniu ww programu okazalo sie ze testy nie zakonczyly sie restartem, ale
blue screenem - po resecie ten blue screen pojawia sie za kazdym razem gdy
wlaczam kompa - win xp nie startuje, jezeli dobrze pamietam to komunikat bledu
to 0x0000024 - ani tryb awaryjny, ani proba uruchomienia z ostatnimi
dzialajacymi ustawieniami nie skutkuje - czy mogl pasc jakis podzespol? dysk
wykluczam, gdyz wykrywa go normalnie i nawet pojawia sie ekran startowy xp'ka.

Nie mam plyty bootowalnej xp pod reka, ale moze da sie to odpalic z dyskietki
startowej? gdzie takie cus sciagnac?

dla pewnosci mam: xp pro, msi na kt66A, 512 ddram, athlon 2000XP+

pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz - kazda minuta sie liczy...

inve