Laptop - dwa pytania

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_poczta.onet_usun_to_.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 15:01:30 MET DST

Mam laptopa Toshiba Satellite pro 4270

1.
Jak wlacza sie wentylatorek od chlodzenia procesora to po
chwili jego chodzenia zaczyna cos pobrzekiwac tak jakby cos wpadalo
drgania.
Co moze byc zle ? Zuzyty wentylatorek ?
Ile moze kosztowac naprawa ?

Nie wiem czy wogole warto sie gdzies wybierac z tym laptopem bo
za usuniecie tak nie wielkiej usterki napewno nie mam zamiaru placic
np. 200zl.

2.
W instruckji od tego laptopa pisze ze jest tez wersja z matryca TFT
(ja mam DSTN)
Czy wogole jest technicznie mozliwa wymiana matrycy DSTN na TFT ?
Wystarczy tylko wyjac stara DSTN i wlozyc nowa ? czy to nie takie proste ?