Dysk - powazny problem. !!WAZNE!!

Autor: Sebastian Wasilewski (vampire_at_loiv.torun.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 13:55:24 MET DST

Witam wszystkich,

Problem jest nastepujacy. Na dysku mialem 2 partycje, w tym jedna primary
i jedna extended. Na extended byly 3 dyski logiczne. Ogolnie to wygladalo
tak:

/dev/hda1 FAT32
/dev/hda2 Extended
/dev/hda5 FAT32
/dev/hda6 ReiserFS
/dev/hda7 Linux Swap

LILO w MBR.

Wszystko dzialalo, az dzisiaj rano zachcialo mi sie zainstalowac WinXP
Prof. na /dev/hda1. Po zabootowaniu z plyty cd, instalator XP pracowal bez
bledow, az do czasu, gdy wyswietlil liste partycji pytajac gdzie ma
zostac zainstalowany XP. Ku mojemu zdziwieniu, instalator pokazywal ze mam
jedna
duza partycje, o wielkosci 25GB (jest to calkowita wielkosc dysku). Wcisnalem
reset, zabootowalem rescue system z plyty SuSE Linux 7.0, odpalilem
fdisk'a, ktory pokazuje, ze nie mam zdefiniowanych zadnych partycji ani
dyskow logicznych. Ogolnie wyglada jakby dysk byl pusty. Widocznie XP
podczas instalacji usunal tabele partycji.

Na /dev/hda5 byly bardzo wazne dla mnie dane (w postaci dokumentow
StarOffice i Excela). Czy istnieje jakas mozliwosc aby dobrac sie do
danych, ktore byly na tej partycji? Bo przeciez te dane wciaz tam sa
(cat /dev/hda |less pozwala odczytac kilka plikow TXT) Co gorsze, nie
pamietam dokladnie w jakich ona lezala sektorach.

Czekam na odpowiedz. To dla mnie bardzo wazne.

Z powazaniem
Sebastian Wasilewski.