Re: IBM Vancuver II

Autor: Tomasz Przastek (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 12:36:26 MET DST

W wiadomości: b7admp$ov9$1_at_atlantis.news.tpi.pl ,
użytkownik "Waldeusz" <usun_woczko_at_bph.onet.pl> wyrzeźbił:

> Ma ktos i moglby sie podzielic opinia ?
Tak mam IBM VancouverII 80GB

> Ponoc ten model jest juz na lozyskach olejowych
> i powinien byc cichy ..
Tego nie wiem czy jest na lozyskach olejowych ale nie slychac go (oprocz
momentow kiedy glowica przekakuje).

.. sadze ze rowniez wydajny
...tez tak sadze :)

> Wlasnie po 4 latach zatluklem IBM-ka 60-GXP
> (seria made in Hungary ktora niby sypala sie ze hej)
To moj pierwszy dysk IBM i tez mialem obawy kupujac go bo znajomi nie
polecali ale w koncu masz 3lata gwarancji :)

> Tak czy inaczej mam sentyment do dyskow IBM-a ATA
> ciche i bezproblemowo bzykaja w macierzy
> No i oczywiscie do Seagate - tyle ze w wersji SCSI ;)
Tez slyszalem ze IBM dobrze sie sprawuja w macierzy a poniewaz mam zamiar w
niedalekiej przyszlosci takowa sobie zrobic wiec postawilem na IBM`a.
Dysk jest godny polecenia. Cichy, szybki nie mam narazie z nim problemow.
Coz jeszcze moge dodac, mysle ze to dobra inwestycja :)

> Pozdrawiam
> Waldeusz

Pozdrawiam Tomek

----> P4 2.4GHz, ASUS 845PE, RAM 512(333) <----