TV-out jak PS/2 - potrzebna rozpiska

Autor: zyga70_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 13 Apr 2003 - 10:35:59 MET DST

Witam!

Kupiłem grafikę nVidia GeForce 2 MX/MX400 64MB z TV-outem w postaci gniazda jak
do myszki - PS/2
Nie mylę się! PS/2, nie S-Video! 6 pinów i plastikowy "kołeczek" leżący na
promieniu a nie na okręgu jak w S-Video.

Szukam rozpiski tego gniazda, aby zrobić kabel PS/2 -> euro

Pomocy szukałem już w sklepach komp. i elektronicznych, na forum
Motherboard.org i forum nVidia.com.pl - wszedzie tłumaczą mi, że się mylę i że
mam S-Video :-)

Jeśli temat był już poruszany na grupie, to proszę o wskazówkę, gdzie znajdę
rozwiązanie problemu.

Pozdrawiam z grupy pl-rec-nurkowanie,

Zbyszek
http://www.rgi.com.pl/zbyszek