Re: XP a Soltek 75KAV

Autor: Gołdzik (tomgolda_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 08:45:00 MET DST

Cześć

Użytkownik "Alba" <aquitania_at_inetia.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Przeczytałem ze plyta mimo ze oparta o 133A wspiera Athlony XP.

Nie mimo tylko KT133A wspiera napewno.

> [...]
> I kupa generalnie.
> Zastartowal super i wsio bylo ok. Ale po restarcie zdechl - komputer
dziala
> ale monitor wogole nie daje obrazu (jest uspiony). Wszystko jedno czy
karta
> na AGP czy PCI - monitor nie dziala i kropka. Jak go wylacze i wlacze raz
> jeszcze - uruchomi sie (monitor) raz na mnostwo razy.
> Jesli zmniejsze magistrale do 100 wszystko wzglednie w normie (wzglednie
bo
> rowniez nie zawsze komp wstaje). Ale nie po to kupowalem A 1,7 XP zeby

Może lepiej sprawdź jaki masz REV. płyty jeżeli mniej niż F1 to nic Ci nie
pomoże, jeżeli taki lub wyższy to musi działać. Ja mam taką płytę REV F1 i
athlona XP 1,7 podkręconego na 1,9 (mnożnikiem) i działa nie mam żadnych
problemów.

"This BIOS version supports Athlon XP processors.
Notice: PCB Version should be F1 or later, which is printed on the corner of
component side, representing the engineering version of the board"

Czyli masz to napisane na rogu płyty obok ISA. Sprawdź i napisz co tam
odczytałeś.