Problem z systemem

Autor: whesper_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 13 Apr 2003 - 01:59:04 MET DST

Mam problem z systemem Windows 98 SE. NIedawno wymieniłem sobie sprzęt na
Athlona 800 + płyta Asus K7M, GF 2 MX200 64 MB i 256 MB RAM SDRAM. Problem tkwi
w tym, że za kazdym razem, kiedy wgram windowsa wieszają mi się ciągle
wszystkie programy, ledwo właczę "Mój komputer", w chwilę później wyskakuje
bład, lub bardzo nielubiany i nie tylko pzrzez mnie niebieski ekran. Wiesza się
dosłownie wszystko. Wykluczam przegrzanie, czy uszkodzenie sprzetu,
podejrzewam, że jest to raczej kwestia ustawień. Czy ktoś mógłby mi pomóc??????
Z góry wielkie THX.
ADRIAN