Re: Jaka karta TV ???

Autor: roman89 (roman89_at_poczta.fm)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 01:23:23 MET DST

Ja magnetowiD podlAczalem i zgrywalem kata Prolinka Pro. Karta ta ma zlAcze
chinch, svideo i nie mam z nia zadnego problemu. Zgrywa ok przy 400x288,
przy wyzszych rozdzielczosciach pojawiaja sie "paski".
PS. Jak to sie dzieje, ze ludzie po angielsku pisza bez bledow, a po polsku
nie? Oswieccie mnie.