Re: jaka drukarka ?

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Apr 2003 - 00:13:37 MET DST

trzmiel wrote:
> [...]

odradzam kupowanie drukarek laserowych na alegro /stanowczo odradzam/ to
jedno a drugie jeżeli chcesz kupic drukarkę to niech nie kusi cię niska cena
przy zakupie,Każda drukarka w cenie około 350 zł na przestrzeni roku jest
zancznie droższa niż by się można spodziewać.To sprawa tuszu czy pojemników
zależy jak to nazwać.
    Wszystko zależy ile drukujesz ,jeżeli sporo no powiedzmy około 150 do
200 mieszięcznie to na tanich canonnach i lexmarkach napewno
zbankrutujesz.Na rynku jest drykarka Lexmarka za -zależy od supermarketu- za
około 135 zł a tusz do niej kosztuje 140 zł no więc?
    Kupując drukarkę koniecznie zapytaj czy ma złącze USB i serial bo czsami
może być różnie i bardzo ważna sprawa czy drukarka drukuje z pustym
pojemnikiem tuszu kolorowego - bo są takie które poprostu nie chcą drukować
z pustym pojemnikiem /chodzi o druk czarny.
    Osobiście polecam Ci drukarkę HP 3820 cena 419zł + koszt kabla usb i
serial raze około 15 zł .Drukarka może pracować w standarcie USB 2.0 ,jest
stosunkowo szybka ,cicha ma duże pojemniki z tuszem -które można napełniać
,ma bardzo dobrą jakość druku tekstu i obrazków .Moja poprzednia drukarka HP
660C pracuje do dzisiaj i drukuje biedzczka nadal a to już 8 lat.a drukuje
nie mało.Miała kaprysy ale okazało się poprostu ,że była zanieczyszczona.
Hp 3820 jest naprawdę bardzo dobrą drukarką i najbardziej ekonomiczną
JanuszHor