IrDA via PS/2

Autor: Artur 'Zmechu' Prokopiuk (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 23:51:13 MET DST

Witam!

            Mam pytanie: czy jest możliwość wykorzystania czujnika IR poprzez
złącze PS/2? Mam myszkę bezprzewodową (A4Tech) na podczerwień i myślałem,
czy nie wykorzystać jej odbiornika do sterowania pilotem niektórych funkcji
komputera. Znalazłem kilka rozwiązań, ale bazują one na odbiorniku wpinanym
albo do płyty, albo przez port szeregowy.
            Czy ktoś z Was ma doświadczenie w tego typu opracowaniach? Nie wiem
czy to jest w ogóle możliwe, ale byłoby super, gdybym nie musiał podłączać
kolejnego kabla ;-)

Za wszelkie informacje z góry dziękuję.

Pozdrawiam
Artur