Padł skaner...

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 23:04:08 MET DST

ScanMagic 9636P naLPT, dosyc w sumie juz stary. Cos tam sobie robiłem,
prescan i kolejne skanowane zdjęcie wyszło takie rozmyte i zdeformowane,
jakby rozciągnięte w kierunku ukośnym do skanowania. Ponowiłem prescan i
dostałem w efekcie białe pole, tak jakby zeskanować czystą kartke, i tak juz
zostalo mimo reinstalacji driverka itp. rzeczy. Czesc mechaniczna dziala,
lampa swieci tylko w efekcie jest białe pole.
Co to mogło walnąc, czy ktoś w W-wie to naprawia i za ile, czy w ogóle warto
naprawiac skaner przy dzisiejszych cenach?

--
Pozdrovionka
Speedy