815EPT Pro(MS-6337 Ver5.0)

Autor: dcart_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 12 Apr 2003 - 19:54:43 MET DST

Posiadam plyte glowna MSI 815EPT Pro(MS-6337 Ver5.0) i system operacyjny
Windows 98 (pierwsza edycja). Mam taki problem, iz do win98 nie ma sterownikow
do tej plyty wiec nie moge zainstalowac portow USB a tym samym korzystac z
drukarki. Przejsice na system Windows 98SE do ktorego sa sterowniki raczej nie
wchodzi w gre poniewaz jest to komputer w firmie i musze miec zainstalowane
oryginalne oprogramowanie..co mam zrobic?? czy sa jakies uniwersalne sterowniki
do USB rowniez pod Windows 98