Cobra pod Win8SE

Autor: cukero3_at_wp.pl
Data: Sat 12 Apr 2003 - 19:20:29 MET DST

Witam,
Posiadam faxmodem Cobra, który działa bezproblemowo pod systemem Win95.
Ostatnio postanowiłem przesiąść się na Win98 SE pl. Już przy instalacji
systemu komputer się zawiesił na etapie wykrywania urządzeń plug&play.
Sytuacja ta powtórzyła się kilkakrotnie i dopiero wyjęcie karty modemu z
gniazda PCI umożliwiło dokończenie procesu instalacji.
Po skonfigurowaniu systemu, załadowaniu sterowników (płyta, grafika,
directx) i rozmaitych programów ponownie włożyłem modem.
Efekt jest następujący: pojawia się logo startowe windows, tło pulpitu - bez
ikonek i klepsydra.... W tym momencie gdy wyjmuję modem (o zgrozo na
pracującym komputerze)- system startuje normalnie.
Komputer to PII 233 Mhz na płycie LX Intela.
Drugi sprzęt to PIV 1,6 Mhz na płycie Abita BD7- tam również występuje ten
sam problem.
Podkreślę że bliźniaczy modem Zoltrix Spirit działa w obu konfiguracjach,
zarówno pod win95 i 98 na obydwu komputerach
Modem na pewno nie jest uszkodzony. Powróciłem do starego Windowsa 95 i
wszystko działa jak dawniej. Czy to oznacza ze Cobra nie współpracuje z
win98 se ?

O odpowiedz prosiłbym na priv:
cukero3_at_wp.pl