problem z nagrywaniem

Autor: romek (bikeprocessor1_at_wp.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 19:27:09 MET DST

Witam wszystkich
Mam nagrywarkę HP 9350i.
Komputer Athlon 2000 XP, 512 MB ramu system win 2000 prof.
Problem polega na tym, że po wypaleniu ok 70-80 % płyty, komputer sam się
restartuje. Instalować sterowniki Aspi, NeroBurnRightsInstaller - wreszcie
reinstalowałem system. Wszystko na nic.
W grupach czytałem o różnych problemach związanych z nagrywaniem w 2k, ale
nie natknąłem sie na podobny wątek. Nagrywarka działała kiedyś w innym
kompie i problemów nie było. Nie wiem - czy jest to spowodowane uszkodzeniem
nagrywarki, czy jakimś błędem systemowym.
Używam programów Nero burning rom 5.5.9.9. i Clone CD 4.2.0.2.
Proszę o pomoc