Re: obudowa - pomocy

Autor: Andrzej (kilohREMOVE-THIS_at_astercity.net)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 15:00:19 MET DST

slawek_xl wrote:

> Nie chcesz stosować typowej obudowy - twoja sprawa. Pewnie nie chodzi o
> koszty bo w prostej obudowie kosztuje głównie zasilacz a bez niego nie
> ruszysz.
> Rozejrzyj się po domu. Coś znajdziesz pamiętaj tylko o bezpieczeństwie
> (ludzi i sprzętu) i chłodzeniu.
> Inspiracji możesz poszukać też w sieci :)
> http://www.envador.com/
> http://www.kyzo.com/
zasilacz mam brakuje mi tylko przelacznika do zasilacza at;)
jeszce jedno pytanie..
czy to robi jaks roznice w bezpieczenstwie jezeli karty rozszerzen
nie beda nigdzie przymocowane tylko wetkniete w slot pci??
i czy na p120 potrzebny jest wiatraczek?
widzialem takie na gieldzie tylko z radiatorami a ten moj ma
przyklejonego
malego wyjca:/

--
odpisujac mi usun z adresu 'REMOVE-THIS'